Shop Mobile More Submit  Join Login
Xbox 720 Concept by DavidHansson Xbox 720 Concept by DavidHansson
Xbox 720 Concept made for the blog: [link]
Add a Comment:
 
:iconexarune-projekts:
Exarune-Projekts Featured By Owner Dec 7, 2014  Student Digital Artist
Looks wayyy better than the One. Applaud fella (Reactions) 
Reply
:iconxflowerforcex:
XFlowerForceX Featured By Owner Oct 13, 2014  Student Artist
I actually like blue better
Reply
:iconkadlawuvswubs:
kadlawuvswubs Featured By Owner Dec 6, 2013  Student General Artist
wow!
Reply
:iconjetice-013:
Jetice-013 Featured By Owner May 23, 2013  Student Digital Artist
Much more attractive than the Xbox One. Although looks don't really matter to a console's casing, it's something like this that would attract young audiences to have so they could feel like they've picked something up from a science-fiction comic like this alien jetpack turned games console, unlike the one they've shown that looks like one of my Dad's old VCRs. Still better than showing no console at all I suppose...

Hopefully Microsoft will recognise this fantastic design before E3.
Reply
:iconygftghk:
ygftghk Featured By Owner Feb 1, 2013
this is one of the best xbox 720 concept so far.
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Feb 1, 2013
lots of thanks :)
Reply
:iconmatknapers18:
Matknapers18 Featured By Owner Jan 30, 2013  Student Traditional Artist
make a Playstation 4!! excellent work btw!
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 31, 2013
thanks :)
Reply
:iconfg123:
fg123 Featured By Owner Jan 20, 2013  Student Filmographer
Nice! ^.^ Is this 3D modeled?
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 21, 2013
thanks :) , yep it is! what else ;)
Reply
:iconwutane:
wutane Featured By Owner Jan 20, 2013
Looks amazing.
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 20, 2013
Thanks Wutane :) how is it going with Cinema 4d? are you making any progress?
Reply
:iconwutane:
wutane Featured By Owner Jan 23, 2013
I haven't been using it much , at first I wanted to start making scenes like in minecraft. Like castle scenes and stuff but I really didn't have the time, and know I'm just hoping to get my new computer soon. If not then I'ma get back to working on stuff. How's stuff going for you?
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 24, 2013
ok, ok.. nice! yeah, I think it's going well,, I'm working on a PS 4 concept now, ordered by the same guys that ordered the xbox concept,, I'm not doing any private 3d stuff right now though,, I doesent have time!
Reply
:iconwutane:
wutane Featured By Owner Jan 24, 2013
Cool, can't wait to see the ps 4 concept even though I'm all about pc and xbox
Reply
:iconmassoro:
Massoro Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist General Artist
Looks awesome. Have you thought of making a PS4, or the next Nintendo Console?
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 20, 2013
Thanks! the blog that ordered this Xbox concept has already ordered a PS4 concept,, so yeah! practically I have already started making the PS4! Unfortunately I haven't been able to work on it very much yet, due to the lack of time! Actually I don't knowe if they have a Nintendo blog,, but if they have they will probably ask me to make a Nintendo concept for them too..
Reply
:iconclotigirl:
CloTiGirl Featured By Owner Jan 19, 2013
What da Fuck? AMAZING!
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 19, 2013
Thanks :)
Reply
:iconunit6060:
UNIT6060 Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist Artist
Nice bro
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 20, 2013
thanks :)
Reply
:iconayedeas:
Ayedeas Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional General Artist
Oh my gosh this is freaking AMAZING! I'd die to have this :love:
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 19, 2013
btw,, have you changed your username from something to this, don't knowe why I think that, but I just got the feeling that you have!..
Reply
:iconayedeas:
Ayedeas Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional General Artist
Hahaha Yes! I used to be HorsesOfMySoul :)
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 19, 2013
aha :) ,, yeah, it was something like this.. I remember we were talking alot about something.. but I can't remember what it was.. why did you change username btw?..
Reply
:iconayedeas:
Ayedeas Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional General Artist
Haha yeah we were :) And I changed it because it's my username on YouTube, so I'm just keeping everything the same. It's so much easier to remember and people will recognize it... once I can actually get some videos up haha
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 20, 2013
aha! yeah it's true.. What kind of videos are you making?
Reply
:iconayedeas:
Ayedeas Featured By Owner Jan 20, 2013  Professional General Artist
Gameplay commentaries mainly :) I've got different channels for different things, but my Channel under Ayedeas is for gaming haha
Reply
:icondavidhansson:
DavidHansson Featured By Owner Jan 19, 2013
Thank you :) I'm happy you like it!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1000 × 559




Details

Submitted on
January 19, 2013
Image Size
597 KB
Resolution
1000×559
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,891
Favourites
50 (who?)
Comments
30
Downloads
284
×